bodrum escort bayangaziantep escortgaziantep escortantalya escort bayanmanavgat escort bayanmaltepe escortkurtköy escortkartal escortümraniye escortbostancı escortanadolu yakası escortKadıköy EscortAtaşehir EscortAnadolu yakası escortBostancı escortŞirinevler Escort Bayanizmir escort bayanxslot twitterPendik Escortankara escortmuti mp3 indirAnadolu Yakası Escortbets10ataşehir escortMarsbahismarsbahishttps://www.fedsang.org/Mebbistipobetonwintrendyol indirim kodujojobetmatbetpinupholiganbetbetkom
DOLAR
31,1852
EURO
33,7634
ALTIN
2.033,02
BIST
9.212,03
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Afyon
Açık
17°C
Afyon
17°C
Açık
Perşembe Az Bulutlu
16°C
Cuma Çok Bulutlu
14°C
Cumartesi Az Bulutlu
11°C
Pazar Az Bulutlu
13°C



parkhayat



parkhayat

SOSYAL MEDYA EĞİTİMi

SOSYAL MEDYA  EĞİTİMi
20.06.2022
A+
A-

Atso Kobi Akademisi etkinlik takvimi çerçevesinde, Afyonkarahisar Ticaret ve Sanayi Odası ile TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Sürekli Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi işbirliğinde 22 Haziran 2022 tarihinde, saat 14’te Atso Toplantı Salonu’nda “Sosyal Medya ve Dijital İtibar Eğitimi” düzenlenecek.

Bloomberg HT ve Habertürk televizyonlarında önemli görevlerde bulunduktan sonra Polart Akademi’nin kurucuları arasında yer alan Aycan Ulusan’ın vereceği eğitimde şu başlıklar üzerinde durulacak:

  • Marka ve Hedef Kitleyi Anlamak
  • Yeni Dünya ve Yeni Birey
  • Geleneksel İş Süreçlerinin Dönüşümü
  • Yeni Normal Ekonomi
  • Hedef Kitlenin Bölümlendirilmesi
  • Majör Sosyal Medya Platformları ve Temel Kullanım Amaçları
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Dijital Kriz Yönetimi ve Dijital İtibar
  • Dijital İtibarın Oluşturulması, Korunması ve Sürdürülmesi
  • Dijital Tehlikeler ve Kriz Durumlarında İletişim Stratejileri

 

 

ETİKETLER:
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.