Ana sayfa YAŞAM Kütahya’dan dünyaya açılan bir marka Keramika

Kütahya’dan dünyaya açılan bir marka Keramika

0

Kütahya’nın dünya markası olmaya aday işletmelerinden biri de hiç kuşkusuz Keramika markasıdır. Henüz 10 yıllık bir geçmişi olmasına rağmen önemli başarıya imza attılar.

Kütahya 1. Organize Sanayi Bölgesinde 2006 yılında başlanan ve bir yıl sonra üretime geçen Keramika mutfakları adeta çiçek bahçesine çevirdi. Herkesin aksine renkli seramik ürünleri geliştiren Keramika, beklenenden fazla ilgi görünce işi resmen sanat eserine dönüştürdü. Tablo gibi tabaklar, kupalar üretmeye başladı. 10 yılda sıfırdan bir dünya markası haline gelmeye başlayan Keramika’yı ziyaret ettik.

Keramika E-Ticaret ve Reklam Departmanı Müdürü Tuğba Öztürk, Keramika showroom’un da firma hakkında bilgi verdi. Henüz yolun başındayız ve emin adımlarla planlı bir şekilde büyüyoruz dedi. Tablo gibi yeni ürünlerin daha bir kısmı henüz piyasaya çıkmamış bile beklide ilk görenlerden biri biz olduk. Ve elbette siz Cafelife okuyucuları.

Keramika’nın kısa bir tarihçesi
1972 yılında Necati Ünal ve Ahmet Ünal kardeşlerin Kütahya/Tavşanlı ilçesinin Değirmisaz köyünde başlayan iş hayatları 2003 yılında Ünsa Madencilik Turizm Enerji, Seramik Orman Ürünleri Elektrik Üretim San ve Tic A.Ş kurulması ile devam etmiş.
Kütahya da hizmet göstermek kaydıyla, faaliyet alanını sanayi sektörü üzerine çeviren firmanın 2006 yılında Kütahya 1. Organize Sanayi Bölgesinde aldığı yatırım kararı ile Keramika’nın temelleri atılmıştır. 2006 yılında kurulan Keramika, 2007 yılında üretim hayatına başlamış.
Keramika % 100 yerli sermaye ile kurulmuş, Türkiye’nin zücaciye sektörüne hizmet veren önemli bir marka konuma gelmeyi başaran firmalardan biridir.